środa, 26 listopada 2014

Coraz bliżej święta :)

Święta już zapasem. Został już niecały miesiąc. W sklepach zaczęło się zakupowe szaleństwo przedświąteczne. A ja już mam wszystkie prezenty zakupione i przygotowane. Czekają, aż je zapakuje na kilka dni przed Wigilią. Dzięki temu omija mnie bieganie na szybko w zatłoczonych galeriach w poszukiwaniu upragnionych podarunków. Muszę przyznać, że już się nie mogę doczekać świąt. Uwielbiam atmosferę, która się roztacza wokół wigilijnego stołu. Domownicy zasiadają do kolacji i właściwie to jest jedyna taka okazja w roku kiedy wszyscy wspólnie możemy zjeść, porozmawiać i przystanąć na chwile, odrywając się od codziennego natłoku obowiązków. A potem śpiewanie kolęd i rozpakowywanie prezentów do późna w nocy. Odliczam już dni do tego cudownego dnia :)
A wy jak spędzacie Święta Bożego Narodzenia? 


3 komentarze:

  1. Kurde... i uświadomiłaś mi, że robię poważny błąd zwlekając. Znów robimy sobie ten sam problem co roku czekając chyba na sam koniec w którym na wszystko brakuje czasu tym bardziej na bieganie za prezentami. Biorę się do roboty!! :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo rzeczy kupuje tez na promocjach których jest najwiecej teraz :) jeszcze masz czas, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W tym roku mam lekkie opóźnienia. Za tydzień mikołaj a ja muszę zorganizować prezenty dla 3 maluchów. Do tego gwiazdka... i dwie wigilie, a tym samym dużo więcej prezentów do kupienia. W tym roku tego nie ogarnę, bo jak tu wybrać się na zakupy z maluszkiem do galerii :O

    OdpowiedzUsuń