poniedziałek, 24 listopada 2014

5 MIESIĄC FILIPKA !!

Oj, wiele się u nas wydarzyło w tym miesiącu. Przede wszystkim mój synek waży około 8 kg i mierzy aż 70 cm ( po tatusiu). Filipek nie przypomina już bobasa. Gdy mam wolną chwilę i obserwuję go podczas spanka to zaczynam dostrzegać, że mam w domu małego chłopca. Mały siedzi już ładnie, ale jeszcze z podparciem, próbuje psocić (jego ulubioną zabawą jest ściąganie obrusu ze stołu), przekręca się na boczki gdy jest w pozycji leżącej, śmieje się na głos, zaczyna się bawić z nami, chociaż najbardziej lubi z moim bratem Adasiem. Ah, jestem dumna bardzo, że mój synek się tak wspaniale i szybko rozwija. 





6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia;) Ten czas leci.. U Nas już dwa tygodnie Nadia zaczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem duży kawaler już z Filipka :-) i do tego widać szczęśliwy :)
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamma mia, gia 5 mesi. Belissimo e felice FILIP :) AUGURI di N.S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Synek rośnie pięknie! I jest taki pocieszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna waga na samej piersi :)

    OdpowiedzUsuń