środa, 3 września 2014

Najlepsza sałatka jaką znam

Wielu moich znajomych jest zachwyconych, gdy na spotkania z nimi przyrządzam moją ulubioną sałatkę, więc muszę się z Wami podzielić tym przepisem:) 

Składniki:

sałata
awokado
mozzarella 
3 pomidory
pestki dyni
aceto balsamico
oliwa z oliwek
cukier

Przepis:

Sałatę myjemy i przekładamy do miski. Awokado, pomidorki i mozzarelle kroimy na małe kawałeczki. Oliwę i aceto balsamico mieszamy w proporcjach 1:1, dodajemy 3 łyżki cukru a następnie polewamy sosem sałatkę. Na patelni prażymy pestki dyni i posypujemy nimi wierzch sałatki. 

Sałatka

Sałatka

SMACZNEGO !!

3 komentarze:

  1. Nigdy takiej nie jadłam... :) Wygląda bardzo smacznie i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również takiej sałatki nigdy nie jadłam. Muszę taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam sałatki z avocado, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń