wtorek, 2 września 2014

KONKURS

[KONKURS ZAKOŃCZONY] Przygotowaliśmy z Filipkiem dla Was nasz pierwszy konkurs!! Do wygrania kilka produktów, które na pewno przydadzą się przy małym dziecku :)

Konkurs


Pampersy new baby-dry mini 2 (3-6 kg) Jumbo pack - 94 szt. Wykonane są z miękkiej powłoczki podobnej w dotyku do mięciutkiej bawełny, otulą maleństwo i zapewnią mu komfort. Pieluszki posiadają specjalną podwójna warstwę Extra Dry, dzięki której pupa niemowlęcia pozostanie sucha i bezpieczna. Dodatkowo pieluszki posiadają kojący balsam z aloesu, który łagodnie pielęgnuje skórę.

Chusteczki oczyszczające - 54 szt. Delikatne chusteczki oczyszczające zawierają nawilżające mleczko z formułą NO MORE TEARS i 97% czystej wody. Są tak łagodne i delikatne, że mogą być bezpiecznie stosowane do oczyszczania całego ciała, nawet okolic oczu.

Nivea baby - łagodzący żel do mycia ciała i włosów. Dzięki bogatej formule wzbogaconej naturalnymi lipidami Omega 6 zapobiega wysuszeniu skóry i wzmacnia jej barierę ochronną. Pozostawia skórę i włosy czyste, zdrowe i zadbane. Łatwo się spłukuje.

Nivea baby - Aksamitne mleczko nawilżające. Szybko wchłaniające się mleczko o wyjątkowo lekkiej konsystencji. Idealne do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt. Wygładza, łagodzi i chroni delikatną skórę dziecka przez całą dobę.



Zasady konkursu :

Konkurs trwa od 02.09.2014r. - 16.09.2014r. Po tym czasie wylosuję osobę do której powędruje nagroda. 

- Wystarczy polubić moją stronę na Facebook'u --->https://m.facebook.com/profile.php?id=1398163983789615&slog=7&seq=1280066711&rk=0&fbtype=274 , a w komentarzu pod postem napisać datę urodzenia twojego dziecka, dzieci lub przybliżoną datę porodu. 

Czekamy na Wasze zgłoszenia !! :)


 


16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30.01.2010 - synek i termin z córą mam na 18.10.2014 :)

      Usuń
  2. Kacperek 22.04.2010
    Alanek 03.01.2013
    Niespodzianka 24.01.2015

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Maluszek ma termin na 14 luty 2015... ciekawe czy sie wstrzeli idealnie w tą datę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za zgłoszenie do konkursu, w moim profilu na facebooku wystąpił błąd i nie otrzymałam twojego polubienia :( Proszę o ponowne polubienie mojej strony, dziękuję i przepraszam za kłopot:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za zgłoszenie do konkursu, w moim profilu na facebooku wystąpił błąd i nie otrzymałam twojego polubienia :( Proszę o ponowne polubienie mojej strony, dziękuję i przepraszam za kłopot:)

      Usuń
  5. Zgłaszam się do konkursu. Polubiłam jako strona Ciążowe zachcianki:) Ja spodziewam się bliźniaków, przybliżona data porodu 20 styczeń 2015 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za zgłoszenie do konkursu, w moim profilu na facebooku wystąpił błąd i nie otrzymałam twojego polubienia :( Proszę o ponowne polubienie mojej strony, dziękuję i przepraszam za kłopot:)

      Usuń
  6. Super konkurs :) Chętnie wezmę udział :)\
    Alicja urodzona 10.08.2014r :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za zgłoszenie do konkursu, w moim profilu na facebooku wystąpił błąd i nie otrzymałam twojego polubienia :( Proszę o ponowne polubienie mojej strony, dziękuję i przepraszam za kłopot:)

      Usuń
  7. patrycja wojtasik11 września 2014 14:25

    Piotr05,11,2011 i Mikołaj 22,06,2013

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Tomus 3,10.2013 i jeszcze jeden 22,010,2015

    OdpowiedzUsuń
  9. Julian 26-09-12 r. , Kacper 06-09-13 r. , Alicja 04-09-14 r. :)

    OdpowiedzUsuń