piątek, 5 września 2014

Co nowego?

Cały czas nie mogę się nadziwić w jak szybkim tempie rośnie mój synek. Każdego dnia widzę w nim zmiany zarówno fizyczne jak i psychiczne. Filipek już nie jest warzywkiem który tylko je i śpi. Teraz uwielbia się bawić, uśmiechać i rozmawiać z rodzicami :)
A ja ciągle rozmyślam nad pomysłem na kolejne zdjęcia Filipka. Wczoraj zakupiłam dużo tiulu i będę robić dekorację do nowej sesji, którą zrealizuję już niedługo :) Nie robiłabym tego wszystkiego jakbym widziała, że te nasze sesje Filipkowe go męczą, ale on je naprawdę uwielbia. To jest niesamowite, ma dopiero 2 miesiące, a już pozuje przed aparatem jak prawdziwy model :)

Chcecie zobaczyć jak Filipek się zmienia na przestrzeni 3 tygodni? :)

 



6 komentarzy:

  1. jakie ma wielkie oczy :D korzystacie z wiaderka do kąpieli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest specjalne wiaderko do kąpania niemowlaków :) Filipek to uwielbia:)

      Usuń
    2. Jakoś nie moge przekonać sie do tego wiaderka... wole tradycyjne rozwiazanie - wanienke :)
      A Filipek jeat cudny!!! :)

      Usuń
  2. Ale Słodziak:) Widać, że kąpiele Mu nie straszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! a ja jeszcze nigdy nie widziałam takiego wiaderka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny :) I jak fajnie się pluska :)

    OdpowiedzUsuń