czwartek, 10 kwietnia 2014

BABY SHOWER !!

Baby shower

Baby shower

Baby shower

Baby shower

Baby shower


Wczoraj odbył się u mnie baby shower:)
Zaprosiłam moje najbliższe przyjaciółki, które stanęły na wysokości zadania i wsparły mnie w tym trudnym teraz dla mnie okresie. Przez ostatnie miesiące moje życie towarzyskie jest w opłakanym stanie, dlatego wieczór spędzony w gronie moich niezastąpionych koleżanek był największym prezentem jaki teraz mogłam dostać.  
Każdej przyszłej mamie doradzam zorganizowanie takiej imprezy. Pomoże się choć na chwilę rozerwać przed porodem.


6 komentarzy:

  1. Niestety ciąża i potem wczesne macierzyństwo nie sprzyja życiu towarzyskiemu, dlatego dobrze, że zorganizowałaś sobie taką imprezkę. Ze swojej strony mogę polecić aktywność na forach ciążowych. Da mnie była to nieoceniona pomoc. Kontkat z dziewczynami na forum mam do tej pory, z niektórymi nawet na skype :) Jak znajdziesz chwilę to zapraszam na mojego bloga http://mummy-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Rozerwałaś się trochę :) a to na pierwszym zdjęciu, to jakieś ciasto?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie!!! Muszę zgapić od Ciebie ten pomysł :) W czerwcu mam urodziny i to myślę będzie idealna okazja żeby zrobić taką imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i jak pięknie :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń