poniedziałek, 14 kwietnia 2014

30 tydzień ciąży

30 tydzień ciąży


Za nami już 30 tygodni ciąży. Co się zmieniło do tej pory w moim życiu?
Praktycznie wszystko. Filipek pojawił się nagle, niespodziewanie i zawirował całym moim światem:) 
- Zmieniłam swoje dotychczasowe zainteresowania. Teraz zamiast kryminologii bardziej interesują mnie informacje dotyczące porodu, metod wychowywania dzieci albo to jakie pampersy są najlepsze.
- Postanowiliśmy wraz z Piotrkiem, że bierzemy ślub i już mamy zarezerwowaną datę na około trzy miesiące po narodzinach Filipka. 
- Przeprowadziłam się do mojej drugiej połóweczki i wspólnymi siłami uwiliśmy sobie piękne gniazdko.
- Oczywiście zmieniły się również moje wymiary, ale mam nadzieję, że po porodzie wrócę szybko do stanu sprzed ciąży.
Jeszcze rok temu bym nie przypuszczała, że wszystko się tak u mnie szybko potoczy, ale jestem bardzo szczęśliwa :)

2 komentarze:

  1. Życie czasami Nas zaskakuje :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny brzunio.
    Życzę wszystkiego Najlepszego w nowym mieszkanku ;)

    OdpowiedzUsuń