poniedziałek, 5 stycznia 2015

Czekoladowe brownie

Wczoraj wpadła do mnie przyjaciółka na ploteczki. Musiałam na szybko przygotować coś pysznego, więc sięgnęłam po przepis który zajmuje mi naprawdę bardzo mało czasu, a jest nieziemsko pyszny. Czekoladowe brownie jest idealnym pomysłem na każdą okazję :) 




Składniki:

200 g gorzkiej czekolady
280 g masła
250 g drobnego cukru
75 g mąki
3 jaja
1/2 szklanki wody
70 g orzechów włoskich

Jak to zrobić:

Do małego rondelka wlej wodę i gotuj na małym ogniu, następnie wsyp cukier i czekaj, aż się rozpuści. Dodaj do tego czekoladę połamaną na drobne kawałki i masło. Gdy całość się rozpuści, zdejmij z ognia. 

Wymieszaj mąkę i jajka. Następnie powoli dolewaj syrop czekoladowy, a na koniec dodaj orzechy i całość znów wymieszaj. 

Całość przelej do formy na tartę i piecz przez 25 minut w temperaturze 180 stopni. 




Smacznego :)






5 komentarzy:

  1. Ale mi smaka narobiłaś... A ja na diecie dla cukrzyków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W ogóle muszę zaznaczyć, że jestem zakochana we wszelkich czekoladowych ciastach! Uwielbiam!! A najlepiej by były bez jakiś tam kremów... zwykłe proste i wilgotne :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szybki przepis :) Lubię czekoladowe ciasta. No ale nie mogę ulec pokusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham brownie...mniam ;) musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń