czwartek, 11 grudnia 2014

Sałatka z krewetkami

Przygotowałam wczoraj coś pysznego dla mojego ciężko zapracowanego narzeczonego. Obydwoje jesteśmy fanami krewetek, więc przyrządziłam je na mój własny sposób i podałam na rukoli. Przepis jest bajecznie prosty, a smak rewelacyjny. 

Składniki:

Krewetki tygrysie
Rukola
Pomidorki 
Papryka ostra
Olej
Czosnek

Jak to zrobić:

Krewetki obrałam z pancerzy i wsadziłam na 2 godziny do marynaty z oleju, czosnku i ostrej papryki. Rukole i pomidorki ułożyłam na talerzu. Krewetki smażyłam z każdej strony po około 2 min. 


 SMACZNEGO :)

6 komentarzy:

  1. Pycha! Krewetki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie smakowicie :)) dawno krewetek nie jadłam, uh!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd super. Pewno tak też smakowały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie :)
    Szczególnie, że uwielbiam krewetki!
    Gdzie kupujesz tygrysie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krewetki i chętnie wypróbuję ten przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką krewetek :) Jeszcze mam w rękawie sporo przepisów z krewetkami to będę dodawać :)

      Usuń