środa, 17 grudnia 2014

Prezentowe inspiracje

Jak pewnie dobrze wiecie ja już wszystkie prezenty mam dawno zakupione. Czekają grzecznie schowane, aż je ładnie zapakuję, ale o tym może zrobię osobny post... Wracając do tematu. Ostatnio pojechałam po jakiś drobiazg do centrum handlowego i się przeraziłam. Ilość tłumu jaki zobaczyłam była dla mnie przytłaczająca i musiałam stamtąd szybko wyjść. Teraz przynajmniej już wiem, że kupowanie przeze mnie prezentów w listopadzie nie jest wcale takie głupie i bezpodstawne. Ale temat podarunków w mojej głowie się jeszcze nie skończył. Co chwilę dzwonią do mnie kolejni członkowie z rodziny i radzą sie co mogą kupić danej osobie. Dlaczego pytają o to akurat mnie? Nie wiem, może mam fajne pomysły. Dlatego postanowiłam podzielić się nimi z wami. Kto wie, może coś was zainspiruje w ten ostatni przedświąteczny tydzień. 




1. Świeczniki - Home & You 25-49 zł 
2. Świece zapachowe - Zara Home 49,90 - 99,00 zł
3. Kalendarz - Zara Home 139 zł
4. Perfumy Lancome - Douglas 229 zł
5. Sweter - Mosquito 79,99 zł
6. Czapka - Oysho 69,90 zł





1. Świeczka - H&M Home 19,90 zł
2. Figi - Oysho 39,90 zł
3. Portfel - Mohito 69,99 zł
4. Błyszczyk Dior - Douglas 149 zł
5. Bransoleta - Apart 369 zł
6. Kardigan - Oysho 199 zł

Ale i tak moim hitem jest książka zamówiona drogą elektroniczną w Empikfoto.pl







6 komentarzy:

  1. Fotoksiążka jest rewelacyjna!! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem. Robisz takie piękne zdjęcia - wreszcie mogłaś je gdzieś ulokować... Może za rok powstanie kolejna i stanie się to tradycją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet nie ci rok tylko częściej :)

      Usuń
  2. Przepiękna ta fotoksiążka! Nie mogę się napatrzeć, robisz cudowne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :) i książka i pozostałe rzeczy :) gdyby tylko mieć niekończące się fundusze...
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zdecydowanie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, "wieżę" a nie "wierzę" :P

    OdpowiedzUsuń