poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pasjonat muzyki

Wielu rodziców zapomina jak zbawienny wpływ na rozwój dziecka ma muzyka. Zapewne wiecie o tym, że słuchanie muzyki dobrze wpływa na kształtowanie sfery emocjonalnej i osobowość. Dostarczanie naszym maleństwom odpowiednio dobranej stymulacji dźwiękowej może również wpływać korzystnie na wzrost kreatywnego myślenia, lepsze zapamiętywanie oraz poprawiać koncentrację. Ja zaczęłam Filipkowi puszczać muzykę już w 16 tygodniu ciąży, bo od tego czasu płód zaczyna słyszeć dźwięki. Przez całą ciążę słuchałam piosenek relaksacyjnych jak i mojej ulubionej składanki. Teraz gdy mój skarb jest na świecie to często słuchamy nasze ulubione utwory. 





15 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest cudne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubi utwory, które puszczałam mu jeszcze jak był w brzuszku.

      Usuń
  3. Jaki śliczny ten pasjonat muzyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych zdjęć, są naprawdę przepiękne. No i model jaki wyjątkowy! Widać, że lubi być fotografowany, tak samo jak lubi słuchać muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbia być fotografowany, jak tylko widzi aparat to już się śmieje :)

      Usuń
  5. napisalam komemtarz a ze pisze z tel nie wiem czy czeka on na zatwierdzenie czy po prostu wystapil blad.

    pisalam ze twoj synek juz niedlugo tak grzecznie nie polezy a sluchawki kabel I tel wyladuja w jego buzi :)) no chyba ze juz to robi a to tylko paro sekundowe pozy ;))

    pozdrawiam mama vincenta 7m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już wszystko ląduje w jego buzi ale jakoś udało mi się zrobić zdjęcia zanim to się stało :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Filipek jest przecudny:-)Widać,ze świetnie się razem bawicie, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale slodkie fotki. Flipek to maly przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słuszna idea, zwłaszcza, że wszystko o czym piszesz jest prawdą :) A jaką muzykę synek lubi najbardziej? Spotkałam się z badaniami na temat dobroczynnego wpływu muzyki poważnej i odgłosów natury na odczuwane emocje. Bardzo chętnie dowiedziałabym się jeszcze więcej na temat :) To niezwykle ciekawy temat :)

    OdpowiedzUsuń