środa, 22 października 2014

Niesforne ząbki

Ostatnio z naszego słodkiego i kochanego synka zrobił się mały maruda, a wszystkiemu winne są ząbki. Filipek nie chce jeść, bo wtedy bolą go dziąsła, cały czas w związku z tym jest głodny i marudny. Już sama nie wiem co mam robić :( Wizytę do lekarza mamy za tydzień, a ja się boję, że do tego czasu mogę stracić pokarm. Dzisiaj odciągałam i mam go o połowę mniej niż zwykle. Bardzo mi zależy na tym, żeby karmić Filipka tylko i wyłącznie piersią, aż mały skończy 6 miesięcy. A wy dziewczyny miałyście podobną sytuację? 






6 komentarzy:

  1. Śliczne sa te wiosenne kompozycje,gratuluje gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ząbki zawsze są problematyczne, trzeba to przeżyć, nie martw się, wszyscy przez to przechodzą, stracisz pokarm prędzej przez zamartwianie się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cycować trzeba, nie dać się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam też ząbki dokuczają, ale pokarmu nie straciłam, mimo że córcia o wiele mniej zaczęła w pewnym momencie jeść. Przystawiaj jak najczęściej, a będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń