czwartek, 28 sierpnia 2014

Must have


 must have


1. Mata edukacyjna Treetop Friends Skip Hop kliknij
2. Butelki Dr. Brown's kliknij
3. Wielofunkcyjny leżaczek - bujaczek - łóżeczko Tiny Love kliknij
4. Laktator elektroniczny Lovi kliknij
5. Torba Pink Lining kliknij 

Kilka gadżetów, które pomagają mi w codziennym życiu. Mata edukacyjna, która coraz bardziej potrafi zaciekawić Filipka. Butelki antykolkowe, które jako jedyne mały toleruje. Leżaczek - bujaczek - łóżeczko, na którym uwielbia się bawić a czasami nawet sam w nim zaśnie. Laktator bez którego ja bym nie przeżyła. No i oczywiście mój hit, który sprawia, że chce mi się chodzić na spacerki czyli torba Pink Lining, która posiada w środku specjalne przegródki na pampersy i chusteczki oraz matke do przewijania maleństwa.
 

6 komentarzy:

  1. Ta torba cudna ;D Sama bym ja chciała ;)
    A nad leżaczkiem się zastanawiam.. więc może akurat taki ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Leżaczek jest super, też go mamy;) Z Twoich must have potrzebuję jeszcze butelek, ale my z tommee tippe, maty edukacyjnej i torby do wózka. Ta jest super! Bo ta co my mamy to jakaś tragedia, nic się nie mieści;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tez butelki z tommee tippe ale Filipek ich nie lubi :(

      Usuń
  3. Miło mi Cię poinformować, ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu. Zachęcam,gdyż przyczyni się to do spopularyzowania Twojego bloga.

    http://blizej-natury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na tych zdjęciach patrzy sie tak na ciocie M&A chyba :D moj kochany <3
    buziaki stelmiii

    OdpowiedzUsuń