wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyprawka!!

Wyprawka

Wyprawka


Po moim ostatnich szpitalnych stresach, doszłam do wniosku, że muszę już mieć wszystko gotowe skoro Filipkowi tak śpieszno do nas :) Teraz gdy wszystko już mam przygotowane, mogę ze spokojem leżeć i czekać, aż mój synek da mi sygnał do wyjścia.

Wyprawka dla Filipka:
  • Krem S.O.S.
  • Łagodzący żel do mycia ciała i włosów
  • Puder łagodzący
  • Oliwka
  • Krem barierowo-ochronny (Sudocrem)
  • Patyczki higieniczne dla niemowląt
  • Nożyczki dla niemowląt
  • Aspirator do nosa
  • Szczotka + grzebień do włosów
  • termometr bezrtęciowy
  • Chusteczki pielęgnacyjne
  • 2 ręczniki kąpielowe
  • Pieluszki tetrowe
  • Pieluszki jednorazowe
  • 5 par skarpetek bawełnianych
  • 6 kaftaników 
  • 10 koszulek bawełnianych i body
  • 5 pajacyków
  • 3 czapeczki po kąpieli 

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam :) 


7 komentarzy:

  1. Jak już wszystko jest i torba spakowana to człowiek jest spokojniejszy :) Teraz pozostaje Ci się zrelaksować i czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I fajnie, im szybciej to będziesz mieć z głowy i głowa będzie spokojna :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, czekam i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się długo głowiłam na wyprawką od strony kosmetycznej, a potem to wszystko zalegało mi na półkach i nie wiedziałam co z tym zrobić :P
    ostatecznie sprawdziły nam się zupełnie niekomercyjne, bardzo naturalne sposoby...
    http://ochamusume.blogspot.com/2013/11/kosmetyki-dla-niemowlat-ile-jakie-po-co.html

    spokojnego oczekiwania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, niedługo mamuśka ;) Ja już prawie rok po narodzinach mojego synka, a pamiętam jakby to było wczoraj i pamiętam też, że na początku niewiele trzeba, a miałam całą stertę rzeczy przygotowanych ;) z ubranek to tylko body na krótki i radzę większe od razu, to co,że utonie, ale przynajmniej po 2 tygodniach nie wyrzucisz (ja miałam 5 maluteńkich, które po szpitalu i tak odstawiłam w kąt- rozmiar 0-3 jest ok, ale czasem sprzedają takie na 0-0, tych nie kupuj ;)), tak ok 15-20 sztuk, bo czasem kupa naplecna 5 razy na dobę ;) i tyleż samo pajaców rozpinanych na dwie nogawki! Z ubranek może jeszcze body na długi rękawek 2-3 sztuki i spodenki ze stópkami. Skarpety przydają się na pajace, żeby nóżki nie plątały się w nogawkach, ale ważne, żeby były luźne i nie uciskały łydek ;)
    Co do kosmetyków. to niektóre mamy chwalą bepanthen, ja natomiast nie potrafiłam nim wyleczyć odparzeń u synka, choć były niewielkie. Najskuteczniej poradził sobie nasz polski dermopanten + tormentiol, stosowane jednocześnie. Sudokrem mojemu dziecku w ogóle nie pomagał. Ale co dzidzia to inna, piszę Ci byś mogła mieć jakąś ewentualność ;)
    Pieluchy tetrowe baaardzo pomocne, również flanelowe pod główkę do spania. Z pieluch pod pupkę używaliśmy dada na początku, bo na pampersy miał uczulenie, niestety przyszło lato i upały i dada bardzo odparzały, więc spróbowałam powrotu do pampersów i udało się, pupa była ok ;) Do kąpieli oilan, oilatum itp, nie radzę myjących nivea itp, skóra za młoda... i będzie bardzo wysuszać- spróbowałam, więc piszę z doświadczenia- do tej pory używamy olejków do kąpieli nic poza tym, a skórka i tak czasem przesuszona.....
    A i co do kremu na pupę dla ochrony naprawdę lepszy jest dermopanten niż sudokrem... zresztą przekonasz się sama ;)
    Życzę miłego oczekiwania na Skarbeczka! Miło powspominać te chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Właśnie teraz dla mnie największym problemem jest wybór pampersów,
      Dzięki za super rady :) na pewno z nich skorzystam :)

      Usuń
  6. Jestem w 27 tygodniu ciąży i jeszcze prawie nic nie mam kupionego! Twój post mnie zestresował :) Pozdrawiam serdecznie, Monika :)

    OdpowiedzUsuń