niedziela, 24 sierpnia 2014

2 miesiące :)

Mój synek ma już dwa miesiące. Nie mogę uwierzyć jak szybko to zleciało. Od kiedy pojawił sie na świecie zdobył wiele nowych umiejętności.

- Rozpoznaje mamę, tatę i babcię.
- Uwielbia z nami rozmawiać i obdarowywuje nas uśmiechami od ucha do ucha :) 
- Bawi się swoimi zabawkami na macie edukacyjnej. 
- Wkłada ręce do buzi i strasznie się ślini.
- Widzi z coraz większej odległości
- Podnosi sam głowe.

Generalnie stwierdzam, że pierwszy miesiąc jest tragiczny a potem jest już z górki. Każdego dnia uczymy się z Filipkiem siebie nawzajem i coraz lepiej udaje mi się odgadnąć co mój skarb w danej chwili potrzebuje. Jestem najszczęśliwsza na świecie, że go mam:) 







5 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze 3m-ce czekania na maleństwo :))
    Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu przeglądam Twojego bloga;) Śliczny synek. Gratuluje. No i bardzoo szybko rośnie..strasznie czas i życie pędzi do przodu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny bobas. Moje ulubione zdjęcie to przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń