sobota, 22 marca 2014

Hello :)

Witam!!  Jestem w 27 tygodniu ciąży i postanowiłam podzielić się z wami moimi radosnymi jak i trudnymi chwilami z tego okresu :) 
Początki ciąży były bardzo przyjemne bo nie odczuwałam żadnych dolegliwości, jednakże w ostatnich tygodniach zaczęłam już poznawać te mniej przyjemne uroki bycia przyszłą mamą. Mam nadzieję, że wiele z Was trafi na mojego bloga i będziemy mogły się dzielić swoimi przeżyciami i spostrzeżeniami z tego cudownego okresu życia jakim jest wyczekiwanie naszego małego skarbka:)

3 komentarze:

  1. Powodzeniu z blogowaniu życzę i oby stał się Twoją pasją tak samo jak moją ;)
    Pozdrawiam i dodaję do listy na moim blogu.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu i ciąży. Będę trzymała kciuki za Was. Ja również dodaje Cię do mojej listy ;)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń